Klantenservice

Daarom FysioTape
Zo tm vr voor 21:30 besteld, morgen in huis
Klanten geven ons een 9,3
GRATIS verzending vanaf € 40

Bestellen en levering

Bestellen bij FysioTape kan:

  • Telefonisch: 053-4781900
  • Per fax: 053-4781901
  • Per post door bijvoorbeeld het bestelformulier te verzenden naar:
    FysioTape B.V.
    Josink Kolkweg 18
    7545 PR
    Enschede
  • Door het sturen van een e-mail naar info@fysiotape.nl
  • Via de webshop op deze site

Bestellen via de webshop:

Doordat we alles zo eenvoudig mogelijk hebben gemaakt, is het plaatsen van een bestelling vrij ongecompliceerd. Voor de verzending van de bestelling vragen wij om bepaalde gegevens. Deze worden uitsluitend gebruikt voor de afhandeling van de bestelling en niet voor commerciële doeleinden. Het plaatsen van een bestelling wordt hier onder stapsgewijs omschreven:

Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.

  • Klik bij het gewenste artikel op ‘Toevoegen aan winkelwagen’.
  • Geef het aantal rollen op of het aantal van een bepaald artikel.
  • Klik vervolgens op ‘Bekijk winkelwagen’ of het mandje bovenaan de pagina.
  • Controleer uw winkelwagen en klik vervolgens op ‘Doorgaan naar afrekenen’.
  • Log in als u een account heeft (gegevens worden automatisch ingevuld) of voer handmatig uw gegevens in.
  • Klik op ‘Bestelling plaatsen’.
  • Kies vervolgens voor de gewenste betaalmethode.
Wanneer je betaling mislukt is kan je het natuurlijk nog een keer proberen. Plaats opnieuw de bestelling en voer de betaling nogmaals uit, maar controleer eerst even of het geld niet toch is afgeschreven. Geld afgeschreven, maar geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@fysiotape.nl of +31 (0)53 478 19 00

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

FysioTape maakt gebruik van PostNL voor de verzendingen.

Wanneer je bij je persoonsgegevens een emailadres achterlaat, wordt dit ingevoerd in het bezorgsysteem en ontvang je een email met track & trace zodat je de status van de zending kunt volgen.

Bestel je voor 21.30 uur dan worden de producten dezelfde dag verzonden. Normaal gesproken heb je jouw bestelling de volgende werkdag in huis. Mocht je bestelling na 3 werkdagen nog niet zijn geleverd dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan en adviseren wij je dit aan FysioTape door te geven zodat wij dit voor je kunnen oplossen.

Heb je de bestelling na 3 werkdagen nog niet ontvangen? Waarschijnlijk is er iets mis gegaan in het bestel- en/of leverproces. Neem contact op met een medewerker van FysioTape en wij gaan er alles aan doen om dit voor je op te lossen.

Bij bestellingen tot € 40 worden € 4.95 verzendkosten in rekening gebracht. Boven de € 40 (inclusief BTW) zijn deze kosten voor onze rekening.

Wanneer je de complete bestelling retour stuurt ontvang je, naast het aankoopbedrag, tevens de verzendkosten terug.

Betalen

FysioTape stuurt de factuur naar het opgegeven mail- of factuuradres. Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen. Maak het aankoopbedrag aan ons over onder vermelding van het factuur- en klantnummer(debiteur). Deze gegevens vind je op de factuur.

De bankgegevens van FysioTape zijn :

ABN-AMRO 52.43.81.933
IBAN : NL51ABNA0524381933
BIC-code : ABNANL2A

  • iDEAL
  • PayPal
  • AfterPay

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor www.fysiotape.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je de betaling aan AfterPay voldoet en niet rechtstreeks aan FysioTape. Middels de AfterPay App regel je dit veilig en eenvoudig. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

  • Visa/Mastercard
  • MisterCash/Bancontact
  • Op factuur
  • Apple Pay

Betalingsherinnering ontvangen?

Wanneer je een betalingsherinnering hebt gekregen, hebben wij nog geen betaling van je ontvangen voor bestelde goederen of een cursus. Nadat je betaald hebt, duurt het een aantal werkdagen voordat wij jouw betaling verwerkt hebben.

Wanneer ontvang je een betalingsherinnering?

Indien wij na 14 dagen de betaling niet hebben ontvangen, sturen wij per mail een betalingsherinnering.

Deze dient vervolgens binnen 10 dagen te worden overgemaakt. Mochten wij deze betaling niet binnen de gestelde termijn hebben ontvangen volgt er een aanmaning. De aanmaning dient vervolgens binnen 6 dagen te worden overgemaakt.

Na 30 dagen schakelen wij een incassobureau in en worden extra incasso kosten in rekening gebracht.

Mocht je een betalingsherinnering hebben ontvangen terwijl de factuur wel is overgemaakt naar ons, neem dan contact op met ons via info@fysiotape.nl.

Te laat met betalen, maar zojuist betaald. Moet ik jullie hierover informeren?

Wanneer de betaling is overgemaakt met het juiste betalingskenmerk, wordt dit automatisch verwerkt met de betreffende bestelling. Het is niet nodig ons daarvan op de hoogte stellen. Houd altijd rekening met een verwerkingstijd van 5 werkdagen. Hierdoor kan het soms voorkomen dat je toch een betalingsherinnering ontvangt. Deze kun je dan als niet verzonden beschouwen.

FysioTape Opleidingen BV stuurt per mail enkele weken voorafgaand aan de cursus de betreffende factuur. Het factuurbedrag dient 14 dagen voor aanvang van de cursus aan ons te zijn overgemaakt, onder vermelding van het factuur- en klantnummer (debiteur). Deze gegevens vind je op de factuur.

Het bankrekening nummer van FysioTape Opleidingen B.V. is:
ABN-AMRO 55.21.71.301
IBAN : NL60ABNA0552171301
BIC-code : ABNANL2A

Heb je een vraag over een factuur of betaling, kun je altijd contact opnemen met een medewerker van FysioTape. Telefonisch; 053-4781900 of per mail; info@fysiotape.nl.

Annuleren & retourneren

Annuleren of retourneren

Bestelling geplaatst, maar je wilt annuleren? Dit kan dezelfde werkdag vóór 15.00 uur zodat wij het pakket nog kunnen onderscheppen bij de pakketdienst. Neem dan direct contact met ons op via tel.: 053-4781900 of per email aan info@fysiotape.nl.

Wil je je bestelling retourneren? Ga dan naar onze pagina over retourneren.

Indien de factuur van de geannuleerde bestelling al is overgemaakt, zal FysioTape het aankoopbedrag na ontvangst van de retourzending terugstorten.

Natuurlijk is het mogelijk dat een bestelling een keer niet goed wordt verwerkt. Wij horen dit graag en zullen er alles aan doen om dit recht te zetten. Neem contact op met een medewerker van FysioTape. Telefonisch; 053-4781900 of per mail; info@fysiotape.nl.

Waarom is mijn bestelling niet verwerkt door FysioTape?

Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen niet verwerkt zijn door FysioTape.

Bijvoorbeeld :

  • het artikel is niet leverbaar
  • de adresgegevens zijn niet correct
  • een technische storing

Wanneer een bestelling niet verwerkt kan worden neemt FysioTape contact met je op.

Heb je binnen 3 werkdagen geen bestelling en geen bericht ontvangen, dan is er ergens in het bestel- of verwerkingsproces iets mis gegaan. Neem contact op met een medewerker van FysioTape om dit op te lossen. Telefonisch; 053-4781900 of per mail; info@fysiotape.nl.

Garantie

Geeft FysioTape garantie op artikelen?

Voor alle producten die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product in goede staat moet verkeren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, verzoeken wij je contact op te nemen met een medewerker van FysioTape. Telefonisch; 053-4781900 of per mail; info@fysiotape.nl. Wij zoeken samen met je naar een passende oplossing door vervanging van het product, of door het aankoopbedrag terug te betalen.

Ik heb mijn artikel niet in goede staat ontvangen

Je hebt het recht om iedere aankoop die je bij FysioTape hebt gedaan, binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden aan FysioTape te retourneren. Kijk voor meer informatie bij ‘bestelling retourneren’. Je ontvangt het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel op je bankrekening volgens de gestelde terugstorttermijnen.

Geen fabrieks- of wettelijke garantie

Wanneer een product oneigenlijk gebruikt is, kun je geen aanspraak maken op vervanging.

Account webshop

Hoe maak ik een account aan voor de webshop?

Tijdens het bestellen krijg je de mogelijkheid een account aan te maken door te kiezen voor ‘registreren’ en vervolgens je wachtwoord 2x in te vullen (1x ter controle ter voorkoming van typefouten). Je kunt tevens een account aanmaken door bovenin op ‘inloggen’ te klikken en vervolgens ‘registreer’.

Wachtwoord vergeten

Wanneer je je wachtwoord vergeten bent kun je het wachtwoord opvragen. Je komt vervolgens op een pagina waar je jouw e-mailadres kunt invullen. Binnen enkele minuten ontvang je van ons een e-mail met daarin een persoonlijke link. Wanneer je op de link klikt, kun je een nieuw wachtwoord opgeven.

Tips voor het kiezen van een wachtwoord

  • Gebruik altijd voor iedere site of login een verschillend, uniek wachtwoord.
  • Wijzig je wachtwoorden regelmatig.
  • Gebruik wachtwoorden van minimaal 8 tekens.
  • Een goed wachtwoord bevat hoofdletters, kleine letters, cijfers, en speciale tekens.
  • Gebruik geen al te voor de hand liggende wachtwoorden, zoals namen of geboortedata.

E-mailadres account vergeten

Indien je het e-mailadres van je account vergeten bent, laat het ons dan even weten via info@fysiotape.nl met de naam en adresgegevens die je in het account hebt opgegeven. Wij gaan proberen je FysioTape account met het bijbehorende e-mailadres te achterhalen.

Melding ‘Onbekende klant’

Kijk goed of er geen typefouten zijn gemaakt.

Staat alles goed en krijg je toch deze melding? Waarschijnlijk is het e-mailadres niet bekend en is er, volgens onze gegevens, nog geen account aangemaakt.

Wanneer je zeker weet dat je wel een account hebt, alles goed ingevuld is en toch bovenstaande melding krijgt, neem contact op met een medewerker van FysioTape. Telefonisch; 053-4781900 of per mail;info@fysiotape.nl. Wij helpen je graag.

Je kunt zelf altijd gegevens wijzigen in je account. Dit kunnen gegevens zijn zoals naam, e-mailadres, bezorg- en/of factuuradres. Dit kun je als volgt doen:

  • Klik op ‘Ik wil inloggen’ en log in met je e-mailadres en wachtwoord;
  • Klik op ‘Mijn account’;
  • Klik onder ‘Persoonlijke gegevens’ op ‘gegevens wijzigen’;
  • Wijzig vervolgens de gegevens die je wilt aanpassen.
CureTape bestellen? Voor FysioTape B.V. is veiligheid erg belangrijk, wij behandelen je gegevens dan ook strikt vertrouwelijk. Naast alle voorzorgsmaatregelen die wij hebben genomen kun je ons hierbij helpen door je persoonlijke gegevens zo goed mogelijk te beveiligen en het wachtwoord niet aan iemand anders te geven.

Privacy

Cookiebeleid

Dit is de website van FysioTape B.V. en FysioTape Opleidingen B.V.
Vestigingsadres: Josink Kolkweg 187545 PR Enschede

FysioTape B.V.
Inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel: 06088524
B.T.W.-nummer: NL813165593-B01

FysioTape Opleidingen B.V.
Inschrijvingsnummer bij Kamer van Koophandel : 50800728
B.T.W.-nummer: NL822934401-B01

Cookies zijn kleine bestanden die worden geplaatst op je computer, tablet of mobiele telefoon. Lees ook onze Privacy Policy voor aanvullende informatie over ons cookiebeleid.

Maken wij gebruik van cookies?

Fysiotape.nl maakt gebruik van cookies voor de metingen van web statistieken. Deze zijn onder andere nodig om onze shop goed te laten werken en gebruiksvriendelijker te maken voor jou.

Cookies bevatten geen persoonsgegevens

Cookies bevatten alleen een (uniek) nummer. Ze bevatten geen persoonsgegevens. Fysiotape.nl kan cookies daarom niet gebruiken om jou persoonlijk te identificeren.

Cookies aanpassen

Heb je bezwaar tegen het gebruik van cookies? Via de instellingen van je browser (internetprogramma) kun je cookies uitschakelen. Het niet accepteren van cookies heeft geen gevolgen voor het gebruik van Fysiotape.nl.

Web statistieken

Fysiotape.nl maakt gebruik van web statistieken. Door deze gegevens te analyseren, kan de website nog beter op bezoekers worden afgestemd. De verzamelde gegevens worden niet voor een ander doel gebruikt of aan derden ter beschikking gesteld.

Google® is leverancier van het product Google Analytics™. Dit product wordt gebruikt voor het verzamelen van statistieken over het sitegebruik van Fysiotape.nl.

De informatie die via de Google Analytics cookies wordt verzameld, wordt overgebracht en opgeslagen door Google Analytics op servers in de Verenigde Staten. Google Analytics stelt zich te houden aan de Safe Harbor Principles en is aangesloten bij het Safe Harbor programma van het Amerikaanse Ministerie van Handel. Dit houdt in dat er sprake is van een passend beschermingsniveau voor de verwerking van Persoonsgegevens.

Sociale media

FysioTape B.V. biedt de mogelijkheid om de laatste bijdragen op Twitter, Facebook en Youtube direct op de website te lezen. Hiervoor maken wij gebruik van cookies die van de betreffende partijen afkomstig zijn. Wij hebben daar verder geen invloed op. Lees de privacyverklaring van de betreffende partijen (welke regelmatig wijzigen), zodat je weet wat zij met je persoonsgegevens doen die via deze cookies worden verwerkt.

Welke cookies gebruiken wij?

Wil je meer informatie over de gebruikte cookies? Lees dan ons cookie statement.

Klachten

Erg vervelend wanneer je een klacht hebt over onze dienstverlening. Graag willen wij je verzoeken om je klacht per mail, of telefonisch aan de ons door te geven. Wij gaan er alles aan doen om je een passende oplossing te bieden.

Onze gegevens:

FysioTape BV
Josink Kolkweg 18
7545 PR Enschede
Netherlands

Telefoonnummer: 053-4781900
E-mailadres: info@fysiotape.nl

Je ontvangt van ons een bevestiging wanneer wij de klacht hebben ontvangen.

Binnen 14 dagen wordt je klacht behandeld en krijg je hierover bericht. Mocht het langer duren dan stellen we je hiervan op de hoogte.

Wanneer je dit niet op prijs stelt, kun je contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). Ook kun je gebruik maken van de onafhankelijke geschilbemiddeling van het ODR.

Vragen of hulp nodig?
Bel ons
053-4781900
Openingstijden
Tijdens werkdagen zijn we bereikbaar van 8.30 uur tot 17.00 uur.

Adres

FysioTape BV
Josink Kolkweg 18
7545 PR Enschede
Nederland
T: (+31) 053-4781900
M: info@fysiotape.nl
Algemene gegevens
KvK-nummer: 06088524
BTW-nummer: NL813165593B01
ABN-AMRO 52.43.81.933
IBAN: NL51ABNA0524381933
BIC-code: ABNANL2A

Ons team

Teamfoto-fysiotape