Klantenservice

Een bestelling plaatsen

Bestellen bij FysioTape kan:

  • Telefonisch: 053-4781900
  • Per fax: 053-4781901
  • Per post door bijvoorbeeld het bestelformulier te verzenden naar:
    FysioTape B.V.
    Midzomerweg 8
    7532 SW
    Enschede
  • Door het sturen van een e-mail naar info@fysiotape.nl
  • Via de webshop op deze site

Bestellen via de webshop:

Een bestelling plaatsen via de Webshop van FysioTape verloopt snel, want we hebben alles zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Voor de verzending van de bestelling vragen wij gegevens. Deze worden uitsluitend gebruikt voor de afhandeling van de bestelling en zullen niet worden gebruikt voor commerciële doeleinden.

Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.

  • Klik bij het gewenste artikel op ‘Toevoegen aan winkelwagen’
  • Geef het aantal rollen op of het aantal van een bepaald artikel
  • Klik vervolgens op ‘Bekijk winkelwagen’ of het mandje bovenaan de pagina
  • Controleer uw winkelwagen en klik vervolgens op ‘Doorgaan naar afrekenen’
  • Log in als u een account heeft (gegevens worden automatisch ingevuld) of voer handmatig uw gegevens in
  • Klik op ‘Bestelling plaatsen’
  • Bij uw bestelling ontvangt u de factuur die u vervolgens aan ons kunt overmaken.

Bezorging van een bestelling

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

FysioTape maakt gebruik van verzendingen via de pakketdiensten van Parcel. Afhankelijk van de bezorgplaats wordt uw pakket door DPD of GLS afgeleverd op doordeweekse werkdagen.

Indien u bij uw bestelling een e-mail adres doorgeeft dan kunnen wij dit invoeren in het bezorgsysteem en kunt u uw bestelling volgen via een track & trace systeem.

Bestelt u voor 14.30 uur dan worden de producten dezelfde dag verzonden. Normaal gesproken heeft u de volgende werkdag uw pakket in huis. Mocht uw bestelling na 3 werkdagen nog niet zijn afgeleverd dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan en adviseren wij u dit aan FysioTape door te geven zodat wij dit voor u kunnen oplossen.

Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbus adres ?

Parcel levert op een postbusadres geen pakketten af. Wij raden u daarom aan om bij een grote bestelling geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres.

Spoedbestelling. Vraag naar “garantiepakket”

Normaal gesproken worden bestellingen binnen 1 à 2 werkdagen afgeleverd. Heeft u uw bestelling de volgende werkdag echt nodig dan kunnen wij voor u de bestelling als “garantiepakket” versturen. Hiervoor berekenen wij extra verzendkosten. Neem voor deze service contact op met FysioTape.

Vertraging

Als uw bestelling na maximaal 3 werkdagen nog niet is afgeleverd, dan is er waarschijnlijk ergens in het bestel- en/of afleverproces iets mis gegaan.

Wij adviseren u dan ook contact op te nemen met een medewerker van FysioTape. Wij gaan dit dan zo snel mogelijk voor u oplossen.

Verzendkosten

Op leveringen tot € 135,- worden € 2,95 behandeling- en verzendkosten berekend. Op leveringen vanaf € 135,- (inclusief BTW) zijn de behandeling- en verzendkosten voor onze rekening (gratis).

Een bestelling van meerdere artikelen proberen wij ineens te verzenden. Je kunt ervoor kiezen om de artikelen te laten leveren zodra ze beschikbaar zijn. Geef dit als eventuele opmerking aan bij uw bestelling

Wanneer je de hele bestelling terugstuurt, ontvang je ook de eventueel betaalde behandeling- en verzendkosten terug.

Betaalmethode bestelling

FysioTape stuurt de factuur samen met de bestelling in de verzenddoos of naar het door u opgegeven factuuradres.

Het factuurbedrag kunt u binnen 14 dagen aan ons overmaken onder vermelding van het factuurnummer en uw klantnummer (debiteur). Deze gegevens kunt u op de factuur vinden.

De bankgegevens van FysioTape zijn :

ABN-AMRO 52.43.81.933
IBAN : NL51ABNA0524381933
BIC-code : ABNANL2A

Betalingsherinnering

Betalingsherinnering ontvangen?

Wanneer u een betalingsherinnering heeft gekregen, dan hebben wij nog geen betaling van u ontvangen voor bestelde goederen of een cursus. Nadat u betaald heeft, duurt het een aantal werkdagen voordat wij uw betaling verwerkt hebben.

Wanneer een betalingsherinnering?

Indien wij na 14 dagen uw betaling niet hebben ontvangen, sturen wij u per post een betalingsherinnering.

Deze dient vervolgens binnen 10 dagen te worden overgemaakt. Mochten wij ook deze betaling niet binnen de termijn hebben ontvangen dan volgt een aanmaning.  De aanmaning dient vervolgens binnen 6 dagen te worden overgemaakt.

Na 30 dagen schakelen wij een incassobureau in en zullen er extra incasso kosten bij u in rekening worden gebracht.

Wanneer u een betalingsherinnering heeft ontvangen en u heeft de betaling langer dan 5 werkdagen geleden voldaan op rekeningnummer, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen via info@fysiotape.nl.

Te laat met betalen, maar zojuist betaald. Moet ik jullie hierover informeren?

Uw betaling wordt automatisch verwerkt op de betreffende bestelling als u de betaling overmaakt met het correcte betalingskenmerk. Daarom hoeft u ons hiervan niet op de hoogte te stellen. Houdt u altijd rekening met een verwerkingstijd van 5 werkdagen. Hierdoor kan het voorkomen dat u toch een betalingsherinnering ontvangt. Deze kunt u dan uiteraard als niet verzonden beschouwen.

Betaalmethode cursussen

FysioTape Opleidingen B.V. stuurt u enkele weken voorafgaande de cursus de factuur samen met de bevestigingsbrief in een envelop. Mocht de betaling van de cursus via een grote organisatie zoals een zorginstelling worden voldaan dan sturen wij de factuur apart van de bevestiging.

Het factuurbedrag dient 14 dagen voor aanvang van de cursus aan ons te worden overgemaakt onder vermelding van het factuurnummer en uw klantnummer (debiteur). Deze gegevens kunt u op de factuur vinden.

Het bankrekening nummer van FysioTape Opleidingen B.V. is:
ABN-AMRO 55.21.71.301
IBAN : NL60ABNA0552171301
BIC-code : ABNANL2A

Contact over betalingen

Als u een vraag heeft over uw betaling of een factuur dan kunt u altijd contact opnemen met een medewerker van FysioTape B.V. Telefonisch 053-4781900 of middels het versturen van een e-mail naar info@fysiotape.nl.

Bestelling annuleren of retourneren

Annuleren of retourneren

Bestellingen die u toch niet wenst te ontvangen kunt u vaak dezelfde werkdag voor 15.00 uur annuleren zodat wij het pakket kunnen onderscheppen bij de pakketdienst.

Indien u een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u het recht het product binnen 14 dagen na aflevering aan FysioTape te retourneren door dit retourformulier in te sturen. Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien de verpakking niet is beschadigd en het product in verkoopbare staat verkeerd. De kosten voor retourzendingen komen voor uw eigen rekening. De kosten van pakketten tot 10 kg bedragen ongeveer €6,95 en boven de 10 kg ongeveer €13,25.

Verzendadres :

FysioTape B.V.
Midzomerweg 8
7532 SW Enschede

Indien u de factuur van de geannuleerde bestelling al heeft overgemaakt, dan zal FysioTape dit na ontvangst van het pakket aan u terugstorten.

Uiteraard is het altijd mogelijk dat een bestelling niet goed is verwerkt, waardoor u niet het gewenst aantal producten heeft ontvangen. Wij horen dit graag van u en zullen zoeken naar een passende oplossing. Wij adviseren u dan ook om contact op te nemen met een medewerker van FysioTape.

Bestelling geannuleerd door FysioTape

Waarom is mijn bestelling niet verwerkt door FysioTape?

Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen niet verwerkt worden door FysioTape.

Bijvoorbeeld :

  • als het artikel niet leverbaar is
  • of dat de adresgegevens niet correct zijn
  • of u bent geen professioneel gebruiker
  • of door een technische storing

Als een bestelling niet verwerkt kan worden zal FysioTape contact met u opnemen.

Wanneer u binnen 3 werkdagen geen bestelling heeft ontvangen, of geen bericht heeft gekregen van FysioTape, dan is er ergens in het bestelproces iets mis gegaan. Wij verzoeken u dan ook altijd contact op te nemen met een medewerker van FysioTape om dit op te lossen.

Garantie

Geeft FysioTape garantie op artikelen?

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Neem daarvoor contact op met FysioTape B.V. Afhankelijk van uw artikel doen wij dit door vervanging van het artikel of terugbetaling van het aankoopbedrag.

Mocht u over een aankoop klachten hebben of ontevreden zijn, neem dan altijd contact op met een medewerker van FysioTape B.V.

Artikel niet in goede staat ontvangen

Ik heb mijn artikel niet in goed staat ontvangen

U heeft het recht om iedere aankoop, die u bij Fysiotape heeft gedaan, binnen 8 dagen zonder opgaaf van reden aan FysioTape te retourneren. Kijk voor meer informatie bij ‘bestelling retourneren’. U ontvangt uw betaling van het geretourneerde artikel op uw rekening volgens de gestelde terugstorttermijnen.

Geen fabrieks- of wettelijke garantie

Als het artikel oneigenlijk gebruikt is, kunt u geen aanspraak maken op gratis vervanging.

Account aanmaken

Hoe maak ik een account aan voor de webshop?

Tijdens het bestellen krijgt u de mogelijkheid om een account aan te maken door te kiezen voor ‘registreren’ en vervolgens uw wachtwoord 2x in te vullen (1x ter controle ter voorkoming van typefouten).

Inloggegevens vergeten

Wachtwoord vergeten

Wanneer u uw wachtwoord vergeten bent kunt u uw wachtwoord opvragen. U komt vervolgens op een pagina waar u uw e-mailadres kunt invullen. Binnen enkele minuten ontvangt u van ons een e-mail met daarin een persoonlijke link. Wanneer u op de link klikt, kunt u een nieuw wachtwoord opgeven.

Tips voor het kiezen van een wachtwoord

  • Gebruik altijd voor iedere site of login een verschillend, uniek wachtwoord
  • Wijzig uw wachtwoorden regelmatig
  • Gebruik wachtwoorden van minimaal 8 tekens
  • Een goed wachtwoord bevat hoofdletters en kleine letters, cijfers, en speciale tekens
  • Gebruik geen al te voor de hand liggende wachtwoorden, zoals namen of geboortedata

E-mailadres account vergeten

Indien u het e-mailadres van uw account vergeten bent, stuur dan een vraag via info@fysiotape.nl met de naam en adresgegevens die u in het account heeft opgegeven. Wij kunnen in dat geval proberen uw FysioTape account en het bijbehorende e-mailadres te achterhalen.

Melding ‘Onbekende klant’

Verzeker uzelf er eerst van dat u geen typefouten heeft gemaakt.

Heeft u geen typefouten gemaakt en u krijgt toch deze melding? Waarschijnlijk is het door u ingevulde e-mailadres niet bekend bij ons en is er volgens onze gegevens nog geen account aangemaakt.

Wanneer u zeker weet dat u wel een account heeft aangemaakt en geen typefouten heeft gemaakt en u krijgt toch bovenstaande melding, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Gegevens wijzigen

U kunt zelf in uw account altijd uw gegevens wijzigen. Dit zijn gegevens zoals uw naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres. U kunt als volgt uw persoonlijke gegevens wijzigen:

  • Klik op ‘Ik wil inloggen’ en log in met uw e-mailadres en wachtwoord;
  • Klik op ‘Mijn account’;
  • Klik onder ‘Persoonlijke gegevens’ op ‘gegevens wijzigen’;
  • Wijzig vervolgens uw persoonlijke gegevens.

Curetape veilig bestellen

CureTape bestellen? Voor FysioTape B.V. is veiligheid erg belangrijk en wij behandelen uw gegevens dan ook strikt vertrouwelijk. Naast alle voorzorgsmaatregelen die wij hebben genomen kunt u ons helpen om uw persoonlijke gegevens zo goed mogelijk te beveiligen door uw wachtwoord niet aan iemand anders te geven.

Cookiebeleid

Dit is de website van FysioTape B.V. en FysioTape Opleidingen B.V.
Vestigingsadres: Midzomerweg 8, 7532 SW Enschede

FysioTape B.V.
Inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel: 06088524
B.T.W.-nummer: NL813165593-B01

FysioTape Opleidingen B.V.
Inschrijvingsnummer bij Kamer van Koophandel : 50800728
B.T.W.-nummer: NL822934401-B01

Fysiotape.nl maakt gebruik van cookies voor de metingen van webstatistieken. Cookies zijn kleine bestanden die worden geplaatst op uw computer, tablet of mobiele telefoon. Lees ook onze Privacy Policy voor aanvullende informatie over ons cookiebeleid.

Geen persoonsgegevens

Cookies bevatten alleen een (uniek) nummer. Ze bevatten geen persoonsgegevens. Fysiotape.nl kan cookies daarom niet gebruiken om u persoonlijk te identificeren.

Bezwaar

Heeft u bezwaar tegen het gebruik van cookies? Via de instellingen van uw browser (internetprogramma) kunt u cookies uitschakelen. Het niet accepteren van cookies heeft geen gevolgen voor het gebruik van Fysiotape.nl.

Webstatistieken

Fysiotape.nl maakt gebruik van webstatistieken. Door deze gegevens te analyseren, kan de website nog beter op bezoekers worden afgestemd. De verzamelde gegevens worden niet voor een ander doel gebruikt of aan derden ter beschikking gesteld.

Google® is leverancier van het product Google Analytics™. Dit product wordt gebruikt voor het verzamelen van statistieken over het sitegebruik van Fysiotape.nl. Er wordt gebruik gemaakt van de volgende cookies:

Cookie naamDuurTypeDoel
__utma24 maandenFirst-partyBewaart informatie waarmee uw bezoeken geïdentificeerd kunnen worden. Zo kunnen wij bijvoorbeeld herkennen of u een nieuwe of terugkerende bezoeker bent. Deze cookie bevat geen enkele vorm van persoonsgegevens.
__utmb30 minutenFirst-partyBewaart informatie over u huidige sessie. Zo kunnen wij bijvoorbeeld zien hoe vaak en hoe lang pagina X, Y en Z zijn bekeken. Deze cookie bevat geen enkele vorm van persoonsgegevens.
__utmv24 maandenFirst-partyBewaart custom variabelen. Zo kunnen wij bijvoorbeeld het bezoekersgedrag zien van bezoekers die zich in het verleden hebben aangemeld voor onze nieuwsbrief. Deze cookie bevat geen enkele vorm van persoonsgegevens.
__utmz6 maandenFirst-partyBewaart campagne variabelen. Zo kunnen wij bijvoorbeeld zien via welke kanalen onze website is gevonden. Deze cookie bevat geen enkele vorm van persoonsgegevens.

De informatie die via de Google Analytics cookies wordt verzameld, wordt overgebracht en opgeslagen door Google Analytics op servers in de Verenigde Staten. Google Analytics stelt zich te houden aan de Safe Harbor Principles en is aangesloten bij het Safe Harbor programma van het Amerikaanse Ministerie van Handel. Dit houdt in dat er sprake is van een passend beschermingsniveau voor de verwerking van Persoonsgegevens.

Sociale media

FysioTape B.V. biedt de mogelijkheid om de laatste bijdragen op Twitter, Facebook en Youtube direct op de website te lezen. Daarvoor maakt zij gebruik van cookies die van betreffende partijen afkomstig zijn. Wij hebben daar verder geen invloed op. Lees de privacyverklaring van betreffende partijen (welke regelmatig kan wijzigen) om te lezen wat zij met uw persoonsgegevens doen, die zij via deze cookies kunnen verwerken.

Ik heb mijn artikel niet in goed staat ontvangen

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post, telefonisch en/of direct via de chat. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

FysioTape BV
Midzomerweg 8
7532SW Enschede
Netherlands

Telefoonnummer: 0534781900
E-mailadres: info@fysiotape.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).